Opinie użytkowników
Zobacz wszystkie
regulowania kwestii związanych z RODO
przygotowania bezpiecznego regulaminu
poprawnego wdrożenia Polityki Prywatności
rozwiązywania problemów związanych z reklamacją i gwarancją
realizacji prawa do odstąpienia od umowy i jego wyjątków
radzenia sobie z nieuczciwymi praktykami konkurencji
korzystania z zasobów internetu bez obaw o łamanie praw autorskich
ochrony wizerunku, praw autorskich i znaków towarowych
Radca prawny, szkoleniowiec i wielokrotnie nagradzany prelegent konferencji branżowych: I love marketing, InfoShare czy TEDx. W kursie udowadnia, że o przepisach prawa można mówić prostym, zrozumiałym, a niekiedy nawet humorystycznym językiem pełnym praktycznych i życiowych przykładów.
Prowadzisz biznes w sieci? Chcesz mieć pewność, że wszystko robisz zgodnie z prawem i nie narażasz się na nieprzyjemne konsekwencje? A może dopiero planujesz działania w branży e-commerce i chciałbyś przygotować się do nich pod kątem prawnym tak, by nic Cię nie zaskoczyło? Ten kurs pozwoli Ci nadążyć za aktualnym prawem szczególnie w przypadku biznesów internetowych. W jego trakcie poruszymy niezwykle ważne kwestie regulaminów, polityki prywatności, RODO, praw konsumentów, kwestii znaków towarowych, praw autorskich i wielu innych aspektów prawnych, które jako przedsiębiorca z branży e-commerce musisz znać.
Prowadzisz e-biznes i masz wrażenie, że pewne aspekty prawne rozwiązałeś trochę “po partyzancku?” Niespójności, klauzule niedozwolone, brak pewnych zapisów w regulaminie lub nawet ich wzajemne się wykluczanie z pewnością prędzej czy później będą miały poważne konsekwencje. Dobrym wyjściem nie jest też z pewnością kopiowanie regulaminu konkurencji. Widziałem to nie raz i uwierz, zazwyczaj wynika z tego więcej złego niż dobrego. Na szczęściej po tym szkoleniu nie będziesz musiał uciekać się do takich praktyk i doskonale będziesz wiedział na co zwrócić uwagę, jaki zapisów unikać, a jakie po prostu muszą się znaleźć w Twoim regulaminie, tak byś mógł spać spokojnie.
Od czasu wprowadzenia unijnej dyrektywy RODO, kwestie danych osobowych, a szczególnie w biznesach e-commerce są tematem niezwykle gorącym. Znane są już przypadki wysokich kar, za niedostosowanie się do jej wymogów, a działanie firm specjalizujących się w wyszukiwaniu błędów w regulaminach nie jest dla nikogo nowością. Nie pozwól, aby na tej sytuacji ucierpiał również Twój biznes! W tym kursie podpowiem Ci nie tylko jak przygotować dokumentację RODO, wdrożyć Politykę Prywatności, ale też zadbać o kwestie związane z plikami cookie i obowiązkiem informacyjnym. Porozmawiamy również o sprawach związanych z newsletterem, spamem oraz innymi specyficznymi aspektami świadczenia usług drogą elektroniczną.
Prowadzenie biznesu przez internet ma niewątpliwie wiele zalet, ale dla konsumentów często wiąże się z potencjalnymi niebezpieczeństwami, dlatego prawo chroni ich w tym aspekcie szczególnie mocno. Co jednak zrobić, kiedy to samo prawo bywa nadużywane na Twoją niekorzyść i jak się bronić przed takimi sytuacjami? Co możesz zrobić aby ograniczyć liczbę nieuzasadnionych zwrotów odpowiednimi zapisami w regulaminie? Czym w praktyce różni się gwarancja od rękojmi? W jakich przypadkach zastosowanie mają wyjątki od odstąpienia od umowy? Jak rozstrzygać ewentualne spory drogą pozasądową? Na te i wiele innych pytań związanych z uprawnieniami konsumenckimi odpowiem w tym kursie.
Chcesz mieć pewność, że korzystając z zasobów internetu nie naruszasz praw autorskich i nie narażasz się na niepotrzebne i kosztowne konsekwencje? Zależy Ci na tym by również twoja praca była odpowiednio chroniona przed nieuprawnionym kopiowaniem? W kursie osobny rozdział poświęciłem najważniejszymi aspektom własności intelektualnej. Oprócz poruszenia kwestii poświęconych prawu autorskiemu, podpowiem Ci też jak zastrzec znak towarowy, chronić swój wizerunek w sieci i bronić się przed nieuczciwymi praktykami konkurencji, która może próbować wykorzystać twoją własność, bez Twojej zgody.
W naszej ofercie znajdziesz również inne poradniki prawne przygotowane z myślą o osobach, które prowadzą własny biznes od niedawna, myślą o dopiero jego założeniu lub pracują jako freelancerzy.
Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie kursu wystawiamy imienny certyfikat - będzie on dostępny na platformie szkoleniowej w zakładce Certyfikaty. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu oraz obejrzenie wszystkich lekcji. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i unikalny numer certyfikatu. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017). Ten numer również będzie widoczny na certyfikacie.
Certyfikat możesz wydrukować (plik pdf) lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
Pamiętaj, że certyfikatów nie wysyłamy w formie papierowej.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz proformy do opłacenia zamówienia, złóż zamówienie zaznaczając w formularzu pole "Chcę otrzymać dokument proforma" lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Gdy dokonujesz zakupu w aplikacji strefakursów.pl na iOS za pośrednictwem Apple Pay sprzedawcą jest Apple. Fakturę lub dokument zakupu znajdziesz zgodnie z poniższą instrukcją:
Możesz również pobrać dokument przez stronę Apple. Przejdź pod ten adres: https://reportaproblem.apple.com/, następnie zaloguj się swoim Apple ID, znajdź zakup na liście i kliknij, aby zobaczyć szczegóły i ewentualnie pobrać dokument. Apple zwykle wystawia fakturę jako dostawca usług cyfrowych. Jeśli potrzebujesz faktury VAT, możesz skontaktować się z pomocą techniczną Apple, aby uzyskać dodatkowe informacje na temat zgodności faktury z przepisami w Twoim kraju.
Gdy dokonujesz zakupu w aplikacji strefakursów.pl na Android za pośrednictwem Google Pay sprzedawcą jest Google. Fakturę lub dokument zakupu znajdziesz zgodnie z poniższą instrukcją:
Możesz również znaleźć fakturę na stronie Google Pay. Przejdź pod ten adres: pay.google.com i zaloguj się na swoje konto Google, z którego dokonano zakupu. W sekcji Aktywność znajdziesz wszystkie transakcje dokonane w Google Play. Kliknij daną transakcję, aby zobaczyć szczegóły i pobrać fakturę.
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z lub
– Jak to działa?
Ups! Coś poszło nie tak :(
Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE