Opinie użytkowników
Zobacz wszystkie
Chcesz stworzyć sklep w oparciu o platformę, której używają miliony osób na całym świecie?
Posiadasz już stronę na WordPress, a teraz chcesz ją rozbudować o sklep internetowy?
Tworzysz sklepy dla klientów i potrzebujesz platformy, która jest łatwa do wdrożenia i jednocześnie pozwoli praktycznie na nieograniczone możliwości dalszej rozbudowy?
Z kursem dowiesz się jak krok po kroku zbudować kompletny sklep oparty na WordPress i darmowym rozszerzeniu WooCommerce. Szybko opanujesz konfigurowanie produktów, nauczysz się realizować zamówienia, prowadzić akcje promocyjne oraz sprawnie zarządzać zapleczem całego sklepu. Bez żadnego problemu dostosujesz swój sklep do polskich realiów np. wdrożysz polskie systemy płatności, a za pomocą licznych dodatków rozbudujesz go o niemal dowolne funkcjonalności.
Całość została oparta na nowoczesnym i responsywnym motywie wizualnym, który umożliwia korzystanie ze sklepu na dowolnym urządzeniu (komputer, tablet, telefon). Podsumowując: efektem twojej pracy będzie kompletny, nowoczesny i użyteczny sklep, który możesz łatwo wdrożyć i rozpocząć sprzedaż.

WooCommerce to rozszerzenie dla platformy WordPress. Statystyki wskazują, że na chwilę obecną jest to najczęściej wybierane rozwiązanie dla sklepu internetowego. Przyczyn tej wielkiej popularności jest wiele: WooCommerce jest darmowy, sprawdzony, łatwo się z nim pracuje, oferuje niesamowitą ilość rozszerzeń. Wybierając WooCommerce możesz bardzo szybko stworzyć od podstaw własny sklep.
Omówiliśmy to, co w sklepie najważniejsze: produkty, płatności, wysyłki itp. Dowiesz się m.in. jak dodawać zdjęcia do produktu, definiować atrybuty albo tworzyć zestawy produktów. Opowiemy Ci o tworzeniu produktów wirtualnych (np. plików do pobrania). Jeśli chodzi o płatności i wysyłki to zadbamy o to, aby sklep dostosowany został do polskich realiów (przelewy24, dotPay i inne).

jak dodać informacje o plikach cookie
jak edytować pliki językowe sklepu
jak dodać czat na żywo
jak wdrożyć sklep na docelowym serwerze
i wiele, wiele więcej!
Sklep, który stworzysz w kursie oparty będzie na nowoczesnym responsywnym motywie. Co ważne będziesz mógł bez ograniczeń zmieniać jego wygląd korzystając z łatwych w użyciu narzędzi. Po za tym poznasz liczne rozszerzenia, które sprawią, że twój sklep będzie przyjazny dla klientów.

Sklep nie jest kompletny bez zestawu narzędzi, które ułatwiają codzienną pracę. Dlatego w kursie opowiemy Ci o tym jak rozmieścić wszystkie elementy aby najczęściej używane funkcje były zawsze pod ręką. Po za tym dowiesz się jak delegować zadania na pracowników i jak przypisać im odpowiednie uprawniania w sklepie.
Kurs to również spora dawka wiedzy na temat sprawnej obsługi zamówień i różnych metod, które ułatwią Ci promowanie produktów. Pokażemy jak korzystać z kuponów zniżkowych oraz jak tworzyć promocje bazujące na różnych regułach. Wszystko po to, abyś zarabiał już od samego początku.


W kursie pokażemy ci jak rozpocząć budowanie własnego sklepu od zupełnych podstaw. Szybko opanujesz proces instalacji oraz konfiguracji. Będziesz mógł bez problemu dostosować platformę sprzedażową do swoich potrzeb i preferencji.
W kursie znalazło się także miejsce dla wielu ważnych funkcji, bez których nie może się obejść żaden sklep. Pokażemy ci m.in. jak skonfigurować pocztę, jak edytować e-maile, jak zadbać o właściwą optymalizację dla wyszukiwarek oraz jak zintegrować statystyki Google Analytics.

Kupując ten kurs otrzymasz 20% kupon rabatowy na zakup wtyczek w sklepie wpdesk.pl. Wpdesk.pl oferuje wtyczki dla WooCommerce, które umożliwiają integrację z Pocztą Polską, UPS, DHL, InPost, porównywarkami cen: Ceneo, Skąpiec, Nokaut oraz polskimi systemami płatności: PayU, DotPay, Przelewy24.
Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie kursu wystawiamy imienny certyfikat - będzie on dostępny na platformie szkoleniowej w zakładce Certyfikaty. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu oraz obejrzenie wszystkich lekcji. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i unikalny numer certyfikatu. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017). Ten numer również będzie widoczny na certyfikacie.
Certyfikat możesz wydrukować (plik pdf) lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
Pamiętaj, że certyfikatów nie wysyłamy w formie papierowej.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz proformy do opłacenia zamówienia, złóż zamówienie zaznaczając w formularzu pole "Chcę otrzymać dokument proforma" lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Gdy dokonujesz zakupu w aplikacji strefakursów.pl na iOS za pośrednictwem Apple Pay sprzedawcą jest Apple. Fakturę lub dokument zakupu znajdziesz zgodnie z poniższą instrukcją:
Możesz również pobrać dokument przez stronę Apple. Przejdź pod ten adres: https://reportaproblem.apple.com/, następnie zaloguj się swoim Apple ID, znajdź zakup na liście i kliknij, aby zobaczyć szczegóły i ewentualnie pobrać dokument. Apple zwykle wystawia fakturę jako dostawca usług cyfrowych. Jeśli potrzebujesz faktury VAT, możesz skontaktować się z pomocą techniczną Apple, aby uzyskać dodatkowe informacje na temat zgodności faktury z przepisami w Twoim kraju.
Gdy dokonujesz zakupu w aplikacji strefakursów.pl na Android za pośrednictwem Google Pay sprzedawcą jest Google. Fakturę lub dokument zakupu znajdziesz zgodnie z poniższą instrukcją:
Możesz również znaleźć fakturę na stronie Google Pay. Przejdź pod ten adres: pay.google.com i zaloguj się na swoje konto Google, z którego dokonano zakupu. W sekcji Aktywność znajdziesz wszystkie transakcje dokonane w Google Play. Kliknij daną transakcję, aby zobaczyć szczegóły i pobrać fakturę.
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z
lub
– Jak to działa?
Ups! Coś poszło nie tak :(
Captcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE